Monday 18 July 2011

PERCUBAAN PERTAMA


Hye,hye,hye. I’m new here. Actually aku dah lama start berjinak-jinak dengan blog. Aku always baca blog orang sebab aku sendiri takda blog. Jadi ini boleh dikatakn percubaan pertama aku dalam menulis blog. Orang yang encourage aku untuk tulis blog adalah  kak Fatin Liyana. Aku always baca blog dye. Menarik sangat sampai kalau ada peluang on9 je, first benda yang aku akan cari adalah blog dye. Thumbs up untuk kak Fatin. Tapi bila ada assignment, Fatin Liyana punya blog kena la jadi priority aku  yang terakhir. Ni mesti kalau tak habis lah course work aku. Okey, berbalik kepada my story, aku memang suka berkarya nie. Tapi aku tak ada lah mantap sangat. Biasa-biasa je. Beginner lah katakan. Tapi aku buat blog ni bukan nak menambah bilangan bloger-bloger dalam dunia ni tapi aku nak penuhi masa aku kat u yang terkurung ni. Dah tak boleh nak keluar, so kita kena find out solution untuk mengurangkan rasa bosan agar diri kita terpelihara dari gejala negative dan dapat membina sahsiah diri. Wah, macam lecturer Pengukuhan dan Pembelajaran aku plak.Over sgt.
   Dari opinion aku,kepentingan blog ni adalah untuk membebel dan merapu. Sebab, bukan semua benda orang nak dengar cerita kita. Semua orang sibuk lah girl oii. So untuk permulaan ni, saya (kata ganti diri yang sepatutnya) akan cuba berkarya dengan baik. Macam azam tahun baru pun ada tapi ni sebenarnya harapan dan dorongan untuk diri sendiri. Jadi, semoga berjaya Siti Nur!

No comments:

Post a Comment